معاون سیاسی - اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: بسیج و سپاه در امر مبارزه با موادمخدر سنگ تمام گذاشتند وباتمام وجود در این زمینه در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، لطیف حیایی‌اهوازی، معاون سیاسی - اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: شهرداری اهواز به عنوان متولی پارک‌ها با همکاری نیروی انتظامی از عرضه قلیان در پارگ‌های جلوگیری کند.

  وی اظهار کرد: با رصد این طرح که در مرحله نخست در چند محله شهر اهواز درحال اجرا است، شاهد موفقیت‌های چشم گیر آن بوده ایم به طوری که توانسته است از مقبولیت خوبی در بین مردم برخوردار شود.

معاون فرماندار اهواز با تاکید بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه با سپاه در اجرای طرح کرامت، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها باید برای تداوم و تقویت طرح بهره برد. دستگاه‌های اجرایی که یکی از وظایف ذاتی آن ها مبارزه با مواد مخدر است، نباید برای یاری طرح کرامت منتظر مراجعه سپاه باشند.

وی افزود: بسیج و سپاه در اهواز در امر مبارزه با موادمخدر سنگ تمام گذاشتند وباتمام وجود در این زمینه در حال فعالیت هستند.

حیایی‌اهوازی همچنین از شهرداری اهواز به عنوان متولی پارک‌ها خواست تا با همکاری نیروی انتظامی از عرضه قلیان در پارک ها مقابله کند.

انتهای پیام/م

شهرداری و نیروی انتظامی با عرضه قلیان در پارک‌های اهواز جلوگیری کنند
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.