با حضور استاندار اردبیل؛

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل معرفی شد

با حضور استاندار اردبیل بهمن حسین زاده به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه معارفه سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: از تلاش های ارزنده آقای اقبال عباسی، معاون سابق در طول تصدی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع قدردانی می کنم.

وی افزود: در طول حدود ۵۰ روز گذشته با مساعی مدیران اقتصادی استانداری و مدیران دستگاه ها و همکاری و همراهی کارشناسان حرکت های مهمی در جهت رونق تولید و صنعت استان انجام گرفته است که افزایش اختصاص و جذب اعتبارات توسعه بخش تولید و صنعت از ۲۰ میلیارد تومان به ۱۲۰ میلیارد تومان از آن جمله است و این نشان دهنده ظرفیت و پتانسیل بالای کار و جذب اعتبارات در استان است.

بهنامجو بیان کرد: باید خود را بدهکار و مدیون مردم بدانیم و جهت ادای دین در توسعه اشتغال، تحول اقتصادی و ایجاد نشاط در زندگی مردم موثر باشیم و این امر بدون برنامه ریزی تحقق نمی یابد.

وی افزود: آقای حسین زاده از فرزندان توانمند استان هستند و امیدوارم با مدیریت صحیح ایشان برنامه های اقتصادی استان تسریع و تسهیل یابد.

انتهای پیام/ح

افزایش اختصاص و جذب اعتبارات توسعه بخش تولید و صنعت اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.