طرح توانمندسازی اقتصادی برای شهرستان میامی تصویب‌شده و از امروز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدمهدی کریمی فرماندار میامی در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: شهرستان میامی ظرفیت‌های مطلوبی برای سرمایه‌گذاری دارد که باید به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی معرفی شوند.


وی با تأکید بر اینکه بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها و ارتقا سطح توانایی‌های این شهرستان برای توسعه اقتصادی در دستور کار است افزود: طرح توانمندسازی اقتصادی برای شهرستان میامی تصویب‌شده و از امروز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.


فرماندار میامی با اشاره به اینکه اعتبارات دولتی پاسخگوی هزینه‌های عمران و آبادانی جامعه نیست تصریح کرد: طرح‌های اقتصادی برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید با جدیت پیگیری و ظرفیت‌های آن شناسایی شود.


وی اظهار داشت: فلزات و سنگ‌های نایب و قیمتی در معادن این شهرستان یافت می‌شود که این مسئله مورد استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قرار می‌گیرد.


فرماندار میامی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی این شهرستان همواره تعداد زیادی از مسافران و زائران حرم مطهر رضوی برای استراحت و تفریح در این شهرستان اقامت می‌کنند که می‌توان از این ظرفیت برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال استفاده کرد.


انتهای پیام/ د


طرح توانمندسازی اقتصاد در میامی اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.