رئیس حوزه هنری یزد گفت: فیلم سینمایی اشنوگل امروز 29 آذر با حضور کارگردانان این اثر در سینما تک یزد اکران و تحلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛محمدصادق کوچک‌زاده رئیس حوزه هنری یزد از اکران فیلم سینمایی اشنوگل ﺑﻪ ﮐﺎرﮔﺮداﻧﯽ ﻣﺸﺘﺮک ﻫﺎدی ﺣﺎﺟﺘﻤﻨﺪ و ﻋﻠﯽ ﺳﻠﯿﻤﺎﻧﯽ‌سرندی در سینما تک یزد خبر داد و گفت: این فیلم دفاع مقدسی پس از اکران با حضور این دو کارگردان و هنرمندان و سینماگران یزدی تحلیل و بررسی خواهد شد.

کوچک‌زاده افزود: اکران این فیلم به نویسندگی ابراهیم اصغری و مهدی محمدی و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری از اوایل آذر در سینماهای کشور و از یک هفته پیش در یزد آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اشنوگل ساخته ۱۳۹۵، روایتگر مظلومیت شهدای غواص دست بسته دفاع مقدس است، ادامه داد: برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی، آزیتا ترکاشوند در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

اشنوگل روایت یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در حالی که در صدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده، حالا پس از 30 سال اطلاعاتی به دست می‌آید که نشان می‌دهد احتمالاً یونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقین قرارگاه اشرف با دشمن همکاری کرده است.

اواخر خرداد ‌سال1394بود که تشییع با‌شکوه پیکر شهدای غواص، حال و هوای کشور را منقلب کرد؛ شهدایی که بعد از اسارت در عملیات کربلای چهار، در اوج مظلومیت با دستان بسته در حالی که هنوز نفس می‌کشیدند در یک گور دسته‌جمعی دفن شدند. حالا و با گذشت 18ماه از آن تشییع باشکوه، فیلم سینمایی اشنوگل روی پرده تعدادی از سینماهای کشور رفته است.

فیلم سینمایی اشنوگل چهارشنبه 29 آذرماه ساعت 19در سینما تک یزد اکران و از ساعت 21 در نشستی با حضور سازندگان فیلم و هنرمندان درباره آن گفتگو و تبادل نظر می‌شود.

این برنامه با همکاری حوزه هنری یزد و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان برگزار خواهد شد.

گفتنی است: اکران این فیلم در دو سانس 18:30 و 22:00 در سینما تک یزد ادامه دارد.

انتهای پیام/ ی

فیلم سینمایی اشنوگل دریزد اکران می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.