فرماندار بردسیر گفت: کارخانه قند بردسیر هویت و نبض اقتصادی این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مجید نجف پور ، فرماندار بردسیر با یاوری مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان بردسیرمشکلات کارگران کارخانه قند این شهرستان بررسی شد.


فرماندار بردسیر گفت: کارخانه قند بردسیر هویت و نبض اقتصادی شهرستان بوده است و بیش از هزارکارگربه صورت مستقیم و ۲۵هزار کشاورز وضعیت اقتصادی و معیشتیشان به آن وابسته بوده است که متاسفانه در دهه ۸۰ بنا به دلایل مختلف تعطیل شده است.


وی تعیین تکلیف وضعیت ۵۱ کارگر باقی مانده این کارخانه را حائز اهمیت دانست وبر رفع این مشکل توسط وزارت تعاون کارو ورفاه اجتماعی تاکید کرد.


نجف پور همچنین خواستار تعیین تلکلیف و واگذاری سهام این کارخانه به سرمایه گذارجدید از سوی سهامداران به ویژه بنیاد شهید شد.


همچنین کریم یاوری؛ مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : حسب دستور دکتر ربیعی وزیرکار ، تعاون و رفاه اجتماعی جهت حل و فصل مشکلات کارگران یک تیم کارشناسی به شهرستان اعزام و پس از بررسی تمام جوانب و شفاف سازی مسائل درخصوص وضعیت کارگران و راه اندازی مجدداین کارخانه تصمیمات لازم اتخاذ و به نهادهای مربوطه ابلاغ می شود.
انتهای پیام/ی

تعیین تکلیف کارخانه قند بردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.