رئیس شورای عالی عتف از تصویب رسیدگی به شکایت شرکت‌های دانش بنیان در شورای عالی عتف خبر داد.

تصویب رسیدگی به شکایت شرکت‌های دانش بنیان در شورای عالی عتفبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید احمدی رئیس شورای عتف در جلسه یکصدو شصت و دومین کمیسیون دائمی عتف گفت: امروز ۲ موضوع در دستور کار بود که یکی شیوه‌نامه انتخاب نمایندگان تشکل‌های علمی در شورای عتف و دیگری رسیدگی به شکایت‌های شرکت‌های دانش بنیان بود که در این شورا باید به شکایت آنها رسیدگی شود.

وی ادامه داد:این شیوه نامه با هماهنگی و کمیسیون انجمن‌های هر 2 دستگاه و نمایندگانی از کمیسیون دائمی تحت عنوان کارگروه شیوه نامه‌ای را تهیه کرده اند که برابر قانون سه نفر از انجمن‌های علمی در شورای عتف انتخاب می‌شوند و در این جلسه حضور دارند.

رئیس شورای عتف افزود: بر این اساس دبیرخانه فراخوانی صادر و از انجمن‌های ممتاز علمی وزارت علوم و بهداشت در انتخابات ثبت نام و از بین آنها انتخابات انجام می‌گیرد و منتخب در شورای عالی حضور دارد.

احمدی اضافه کرد: با تصویب این آیین نامه سه نفر عضو انجمن‌ها و تشکل‌های علمی انتخاب می‌شوند و امیدواریم با تصویب این شیوه نامه تمامی دغدعه‌های قبلی انجمن‌ها رفع شود و نمایندگان واقعی انجمن‌ها در کمیسیون حضور داشته باشند همچنین امیدواریم در صورت تصویب شورای عالی به امضای رییس جمهور هم برسد و تا پایان سال جاری اجرایی شود.

رئیس شورای عتف تصریح کرد: موضوع دوم امروز این جلسه شیوه نامه رسیدگی به اعتراض شرکت‌های دانش بنیان بود که طبق قانون شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند اعتراضات خود را به دبیرخانه منعکس کنند و این دبیرخانه ظرف یک ماه باید اعتراضات را بررسی کند که امیدواریم در جلسه بعدی به اعتراضات رسیدگی شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار