رئیس هیئت تکواندو لرستان گفت: سه خانه تخصصی تکواندو دیگر را در شهرستان‌های لرستان ایجاد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جافر وفایی ئیس هیئت تکواندو لرستان با اشاره به اینکه در سال ۹۲ هیئت تکواندو لرستان در بین هیئت‌های کشور رتبه بیست و یکم را داشت، اظهار داشت: ساختار تکواندو لرستان از نظر سخت افزاری و نرم افزاری دچار مشکل ویژه‌ای بود، حتی یک مکان تمرینی مناسب هم نداشتیم، بعد از رایزنی‌هایی که داشتیم موفق شدیم خانه تخصصی تکواندو را راه اندازی و تجهیز کنیم.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های سخت افزاری را توسعه داده ایم، ساختار فنی و تخصصی تکواندو استان را با کشور هماهنگ کرده ایم، تصریح کرد: همچنین لیگ تکواندو استان را راه اندازی کرده ایم و در سال ۹۶ تعداد تیم‌های حاضر در لیگ استان را به هفت تیم رساندیم.

رئیس هیئت تکواندو لرستان با تاکید بر اینکه در ارزیابی کشوری در سال ۹۵ به رتبه ۱۵ رسیدیم، افزود: رکورد نبودن در تیم ملی را شکستیم و نخستین ملی پوش خود را به مسابقات جهانی فرستادیم، همچنین شیوا همایونی را به اردوی تیم ملی تکواندو بانوان فرستادیم که توانست دو مدال را در مسابقات کره کسب کند.

وفایی با اشاره به اینکه هنوز با شرایط ایده آل مدنظر فاصله داریم و باید تلاش بیشتری کنیم، این موضوع پشتیبانی و حمایت اداره کل ورزش و جوانان را می‌طلبد، ادامه داد: در ۴ سال آینده ارتقای سطح فنی و زیرساختی تکواندو را پیگیری خواهیم کرد و سه خانه تخصصی دیگر در شهرستان‌ها ایجاد می‌کنیم تا در پایان ۴ سال تعداد خانه‌های تخصصی تکواندو لرستان را به ۵ مورد برسانیم.

وی با بیان اینکه دوره‌های داوری و مربیگری را برای توسعه نیروی انسانی فنی خواهیم داشت، تصریح کرد: برگزاری لیگ‌های استانی را ادامه می‌دهیم در سه شهرستان دوره چگنی، بیران شهر و اشترینان نتوانسته ایم هیئت‌ها را راه اندازی کنیم که برای اقدام در این راستا تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

۳ خانه تخصصی تکواندو در شهرستان‌های لرستان ایجاد می‌کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.