سلیمی خبر داد

آماده باش نیروهای امدادی هلال احمر تا بازگشت آرامش به پایتخت و استان البرز

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از آماده باش کامل نیروهای امدادی این مجموعه خدمت رسان تا بازگشت آرامش کامل به پایتخت و استان البرز خبر داد.

آماده باش نیروهای امدادی هلال احمر تا بازگشت آرامش به پایتخت و استان البرزبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه از دقایق ابتدایی وقوع زمین لرزه 5.2 ریشتری در مرز بین استان های تهران و البرز، نیروهای امدادی 4 استان در حالت آماده باش کامل قرار گرفته اند، اظهار کرد: تیم های ارزیاب بلافاصله از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امدادونجات به مناطق مختلفی که زمین لرزه در آن احساس شده بود اعزام و به ارزیابی اولیه از میزان خسارات احتمالی پرداختند.

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون به جز یک نفر مصدوم در روستای اختر آباد، آسیب دیده ای نداشته و گزارشی از خرابی های احتمالی نیز به سازمان امدادونجات گزارش نشده است.

وی با اشاره به عمق 7 کیلومتری این زمین لرزه گفت: علاوه بر استان های تهران و البرز، مردم استان های قزوین، گیلان و مرکزی نیز این زمین لرزه را احساس کرده اند و خوشبختانه از این استان ها نیز گزارشی مبنی بر وجود مصدوم و یا خسارات مالی گزارش نشده است.

سلیمی با تاکید بر اینکه در شرایط بحران مردم باید برای دریافت اطلاعات و اخبار مرتبط با حادثه و دوری از پرداخت و توجه به هرگونه شایعه تنها از مبادی رسمی خبری همچون صداو سیما استفاده کنند، خاطر نشان کرد: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امدادونجات از لحظات ابتدایی وقوع زمین لرزه با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر تا بازگشت آرامش کامل به جامعه در آماده باش کامل قرار دارد و به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار