رئیس فدراسیون شطرنج گفت: 60 هزار دلار به فدراسیون جهانی بدهکاریم که تا مرداد سال آینده پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج در گفت و گو با رادیو در پاسخ به این پرسش که آیا بدهی فدراسیون جهانی تسویه شده است یا خیر عنوان کرد: دغدغه ای از این بابت نداریم و تنها 60 هزار دلار مانده است که قرار شد تا مرداد سال آینده پرداخت شود.

او در پاسخ به این سوال که چرا استان مازندران برای میزبانی رقابت های جام دهه فجر انتخاب شد، اظهار کرد: سیاست فدراسیون شطرنج در تمام سال ها این بوده است که مسابقات گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرها و استان های مختلف برگزار شود تا این رویداد مهم و با شکوه در همه نقاط کشور دیده شود. امسال استان مازندران درخواست برگزاری مسابقات جام فجر را ارائه داد و با توجه به این که در سال های گذشته این مسابقات را برگزار نکرده بود، این درخواست پذیرفته شد. بعد از پیگیری هایی که این استان انجام داد، با چندین مجموعه و حامی مالی صحبت کردند و نهایتاً در شهر آمل که یکی از شهرهای مهم و صنعتی استان مازندران است، رقابت ها برگزار خواهد شد.


رئیس فدراسیون شطرنج عنوان کرد: در حال تدوین آیین نامه و دعوت از بازیکنان خارجی هستیم. شورای شهر آمل، شهرداری و فرمانداری به کمک برگزاری این مسابقات آمده اند. امیدوارم که رقابت هایی با شکوه و درخور نام جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم.

پهلوان زاده درباره نحوه برگزاری مسابقات و تعداد شرکت کنندگان گفت: مسابقات به صورت آزاد برگزار می شود. اما در جلسه ای که داشتیم، برای اینکه ازدحام و شلوغی ایجاد نشود و نظم مسابقات بهم نخورد، قرار بر این شد ظرفیت مسابقات را 400 نفر در نظر بگیریم. بازیکنان کشورمان و اعضای تیم ملی معمولاً همه ساله در این مسابقات شرکت می کنند. بازیکنان سطح بالاتری از بازیکنان کشورمان را به مسابقات دعوت می کنیم که شطرنج بازان در برابر حریفان قدرتمند به رقابت بپردازند و به دانش و تجربه شان اضافه شود.

انتهای پیام/

 

اظهارات پهلوان زاده درباره بدهی فدراسیون شطرنج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار