رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از دستگیری افسر قلابی پلیس راهور در چهارراه لشکر خبر داد.

افسر قلابی به دام افتادبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ دوم صادق ضرونی رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید اظهار کرد:عوامل گشت این کلانتری روز گذشته در چهار راه لشکر به خودروی پژو ۲۰۶ مشکوک شدند که مشاهده کردند افسر پلیسی که لباس راهنمایی بر تن داشت در حال صحبت کردن با شهروندی بود.

وی افزود:با حضور ماموران کلانتری شهروند به آنها گفت که پزشک هستم و با همکار شما آشنا شده ام که البته مدعی است می تواند خلافی خودروام را صفر کند.

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید با بیان اینکه پس از بررسی موضوع ماموران به او شک کردند و از وی مدارک معتبر شناسایی مطالبه کردند که مدرکی همراه نداشت، افزود:در بازرسی از وی یک رشته دستبند، شوکر ،گاز اشک آور و تعدادی چک کشف شد.

سرهنگ دوم  ضرونی با اشاره به دستگیری پلیس قلابی گفت: متهم در تحقیقات به بزه ارتکابی اعتراف و بیان کرد پس از آشنایی با شهروندان، وعده های دروغین صفر کردن خلافی به آنها می داد و مقداری وجه نقد و نیز چک از آنان می گرفت .

سرهنگ ضرونی در پایان گفت: شهروندان برای اعتراض به خلافی باید فرآیند قانونی را طی کنند و به وعده های فریبکارانه افراد شباد توجهی نکنند و در صورت مشاهده چنین افرادی مراتب را سریعا به ۱۱۰ و شماره ۱۱۶ حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

افسر قلابی پلیس راهور به دام پلیس افتاد

برچسب ها: اخبار حوادث ، ناجا ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار