معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل گفت: آمار طلاق در نیمه اول امسال در استان اردبیل 10 درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل در مراسم تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل و راهداری در اردبیل اظهار کرد: ما در سایه تلاش عوامل سختکوش راهداری و حوزه حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راه و عوامل حاضر در جاده‌های استان و قانونمداری رانندگان موفق شدیم در دو سال اخیر با کاهش محسوس تصادفات و پائین آمدن آمار تلفات جاده‌ای مواجه شویم.

وی خاطرنشان کرد: این جای خوشحالی است که در سایه پشتکار مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مدیریت توانمند این مجموعه جاده‌های ایمن و کم حادثه‌ای را شاهد هستیم که در فصول مختلف به ویژه زمستان شاهد بازگشایی سریع و به موقع جاده‌های ارتباطی استان و ایمنی ترددها هستیم.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل با اعلام یک خبر خوش دیگر برای هموطنان بیان کرد: در بحث خشونت، درگیری و نزاع آمار ورودی پرونده‌ها به پزشکی قانونی کاهش یافته که این نشان از مهار و تعدیل چنین آسیب‌های اجتماعی در استان اردبیل است.

خدادادی با اشاره به اینکه نزاع و درگیری فیزیکی در استان از ابتدای امسال 14 درصد کاهش یافته است ادامه داد: این کاهش حکایت از رواج مهر و محبت در جامعه به جای خشونت و برخی رفتارهای نابهنجار بوده است.

وی همچنین از کاهش 10 درصدی طلاق در استان اردبیل خبر داد و بیان داشت: رقم خوردن این آمار اسباب خرسندی است چرا که ما به جای پدیده طلاق که عوارض و عواقب نامبارکی در جامعه دارد زمینه صلح و سازش بیشتر در جامعه را به عینه شاهد هستیم.

 

انتهای پیام/ح

کاهش 14 درصدی نزاع و درگیری در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.