حسن بیگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تعزیرات با گرانفروشی‌های هنگام زلزله برخورد می‌کند

معاون حقوقی و ارجاع تعزیرات استان تهران گفت: با واحدهای صنفی متخلفی که در زمان‌ وقوع زلزله به دنبال سودجویی هستند، برخورد قاطع خواهد شد.

بهمن حسن بیگی، معاون حقوقی و ارجاع تعزیرات استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: با توجه به وقوع زلزله 5.2 ریشتری شب گذشته در استان تهران و ایجاد دلهره در شهروندان، گزارش‌هایی مبنی بر گرانفروشی، تقلب و یا کم فروشی توسط برخی از واحدهای صنفی متخلف با سوء استفاده از شرایط بحرانی به تعزیرات ارسال شده و منجر به نارضایتی مردم شده است.

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از سوی واحدهای صنفی، گشت مشترک تعزیرات با واحدهای متخلف به شدت برخورد می‌کند و در اسرع وقت نسبت به پلمپ واحد‌های صنفی با همکاری اتحادیه‌های مربوطه و پلیس اماکن اقدام خواهد شد.

معاون حقوقی و ارجاع تعزیرات استان تهران در پایان اذعان کرد: شهروندان چنانچه از واحد‌های تولیدی و توزیعی از جمله کالا و خدمات در استان تهران شکایاتی دارند می‌توانند با شماره تلفن‌های ۸۸۷۵۸۴۶۱ و ۷۷۵۳۲۴۳۸ در ساعات اداری تماس بگیرند و همچنین سامانه ۱۳۵ به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات مردمی است.

انتهای پیام/

برخورد قاطع تعزیرات با سودجویان در زمان وقوع زلزله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار