مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه در هر کاری محدودیت ها و مشکلات خاص خودش وجود دارد، گفت: ارتقای ورزش نیازمند همکاری همه افراد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، در نشست مسئولان ورزش بانوان شهرستان ها که امروز در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، به مشکلات مطرح شده در جلسه اشاره کرد و بیان داشت: مشکلات مطرح شده در بحث ورزش بانوان، تنها مربوط به استان کرمان نیست، چیزیست که در کشور هم مشهود است و حتی گاهی این مشکلات در بخش آقایان نیز به شکل خودش وجود دارد.

وی به درخشش بانوان در عرصه های ملی و بین المللی اشاره کرد و افزود: صبر، اراده و پشتکاری که در جنسیت زن وجود دارد، درصدش خیلی از آقایان بیشتر است.

امیری خراسانی به رشد صعودی حمایت های مالی صورت گرفته از ورزش بانوان طی ماههای گذشته نسبت به سال های قبل اشاره و تصریح کرد: بانوان تاکنون خوب در عرصه ی ملی و بین المللی درخشیده اند.

وی با برشمردن امتیازات بانوان کرمانی در عرصه ی ورزش، بویژه در رشته هایی چون کریکت، راگبی، سپک تاکرا، سنگ نوردی و ... ابراز امیدواری کرد: برای رقابت های جاکارتا شاهد کسب سهمیه های بیشتری از سوی بانوان کرمانی باشیم.

امیری خراسانی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به کسانی که در فضای مجازی و اجتماعی اقدام به تخریب و فتنه می کنند، افزود: هم اکنون در ماه یازدهم مدیریت بنده هستیم، لازم می دانم همین جا از تمام بدبینان، کوته بینان، سنگ اندازان، کسانی که مشکل دارند و کسانی که در فضای مجازی ایجاد فتنه می کنند، تشکر و قدردانی کنم، چرا که سبب شدند اراده ی من در انجام کار چندین برابر شود.

وی تصریح کرد: اگر چه آنها فکر می کنند با کارهایشان دارند مرا دلسرد می کنند اما نمی دانند که این کارشان سبب ترغیب بیشتر من برای انجام کار بیشتر در عرصه ی ورزش می شود.

امیری خراسانی مشکلات بروکراسی اداری و قانونی را یکی از سدهای اصلی برای کمک به شهرستان ها عنوان کرد و یادآور شد: با وجود این، در تلاش هستم تا به هر نحوی که شده بخشی از مشکلات موجود را حل کنم چرا که به این موضوع واقفم که اصل کار در شهرستان ها صورت می گیرد و اینجا تنها ویترینی از کارهای شهرستان هاست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از حاضران در جلسه خواست نسبت به ارتقای ورزش استان تمام تلاش خود را بکار گیرند و به منظور خدمت به انسان، بشریت و کشور در راستای اهداف از پیش تعیین شده حرکت کنند تا آینده وجدانشان راضی باشد.

امیری خراسانی، داشتن مردمداری، اخلاق خوب و روی خوش را از خصوصیات اصلی کارکنان در برخورد با مراجعان عنوان و به سخن مقام مظعم رهبری مبنی بر گشاده رو بودن اشاره کرد و افزود: بر این  اساس باید در دیدار با مردم گشاده رو باشید و حتی اگر نتوانستید کاری برایشان انجام دهید، لبخند بزنید تا با روی خوش از اتاقتان بیرون روند.

وی مهمترین ضعف موجود در شهرستان ها را ضعف ارتباط عنوان کرد و با تأکید بر اینکه شهرستان ها باید ارتباطشان را با اداره کل قوی تر کنند، تصریح کرد: گاهی فعالیت های خوبی در شهرستان ها صورت می گیرد ولی متأسفانه گزارش نمی شود که این باید اصلاح شود.

انتهای پیام/ب

 نشست مسئولان ورزش بانوان شهرستان ها در اداره کل ورزش کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار