در نخستین همایش تبدیل ایده های برتر به کار و کارآفرینی جنوب آذربایجانغربی، 17 ایده برتر ارائه شد که از بین این تعداد پنج ایده بعنوان ایده های برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،رئیس دانشگاه پیام نور مهاباد در ششمین رویداد از سری رویدادهای شتاب آذربایجان (روشا) گفت: در این همایش 17 ایده برتر با هدف کمک به ایجاد اشتغال و معرفی ایده های برتر ارائه شدکه از بین آنها پنج ایده بعنوان ایده های برتر معرفی شدند.

خلیلی افزود: ایده های پی پرس از امیرمحمد قربانزاده ،اسپری خودپاک شونده از یوسف نادری ،اسباب بازی همراه من از شهین امین زاده ،ویتاتستاز رسول پور امینی و درایو پیشرفته از آریا یونسی ایده های برتر این همایش بودند.

حیدری، رئیس پارک علم وفناوری آذربایجانغربی هم گفت: پارک علم و فناوری حمایت های مالی و زیرساختی مانند محل استقرار شرکتها  و  ارائه مشاوره های  لازم همچون  بازاریابی و فنی به شرکتهای فن آورانه درجهت تبدیل ایده به پدیده و پس از ایجاد پدیده هم در مسیر تجاری سازی آن انجام خواهد داد.

 

خانم شجاعی مهر، رئیس مراکز رشدپارک علم و فناوری استان هم گفت: تاکنون 167 ایده دراستان ثبت شده و درحال حاضر16 ایده توانسته است تشکیل تیم داده و در قالب هسته ها و واحدهای فناوری به مراکز رشد وارد و از حمایتهای مراکز وابسته به پارک علم وفناوری بهره مند شوند.

انتهای پیام/ع

معرفی پنج ایده پرداز برتر در رویداد شتاب در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.