رضا عقابي گفت: در فوتسال امروز کشور ما تيم‌هاي ميلياردي در راس توجه هستند.

رضا عقابي سرمربي تيم فوتسال شهرداري ساوه پس از مصاف اين تيم با فرش آراي مشهد و باخت به نماينده مشهدي در گفتگو با خبرنگاران گفت:‌ در فوتسال امروز کشور ما تيم‌هايي که هزينه هاي ميلياردي مي کنند در مرکز توجه قرار دارند و به ساير تيم ها توجه چنداني نمي شود در حالي که همه فوتسال تيم هاي متمول نيست و مسئولان بايد به تيمهاي ضعيف تر هم توجه نشان دهند.

وي تصريح کرد:‌فوتسال ايران سرشار از تيمهاي با استعداد است و پتانسيل ورزش نبايد ناديده گرفته شود. با اين شرايط ما ديگر در رقابت هاي ليگ برتر فوتسال سال آينده شرکت نخواهيم کرد.

وي ادامه داد:‌در حال حاضر سطح داوري‌هاي فوتسال بسيار ضعيف است. بايد کميته فوتسال به اين مسئله رسيدگي جدي داشته باشد چرا که سطح فوتسال کشور ما در خط جدي قرار دارد و بايد فکري اساسي به حال آن شود.

عليرضا رعدي بعد از شکست تيمش گفت: ما باخت خودمان را مي پذيريم و آن را به گردن کسي نمي‌اندازيم.

در بازي هفته نوزدهم بازيکنان تيم من ا شتباهات زيادي داشتند و مخصوصا اشتباهات فردي بسيار مرتکب شدند به همين دليل بايد در هفته هاي آينده به وضعيت تيم‌مان دقت بيشتري داشته باشيم.

وي با اشاره به اين مطلب تصريح کرد: اين هفته از دروازه‌بان رضايت نداشتم او در صحنه‌هايي مقصر اصلي بود. وي ادامه داد: البته بازيکنان من تکنيک و تاکتيک خيلي خوبي داشته و صبا با استفاده از ضدحمله هاي ما توانست سه امتياز بازي را از آن خود کند.

شايان ذکر است راه‌سازي در حال حاضر در رده سيزدهم جدول رده‌بندي قرار دارد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار