داور بین المللی فوتبال ایران گفت: خوشحالم به عنوان نماینده داوری در دربی خیرخواهانه هنرمندان حضور دارم و امیدوارم مردم از این بازی لذت ببرند.

علیرضا فغانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برگزاری دربی هنرمندان بیان کرد: به برگزار کنندگان این بازی خیرخواهانه تبریک می گویم و خوشحالم‌ نماینده داوری کشورمان در این بازی هستم. البته هوا هم نسبت به روزهای گذشته پاک شده است و امیدوارم مردم از بازی امروز ببرند. هرچند بازیکنان ۲ تیم‌کری می خوانند اما امیدوارم تماشاگران لذت ببرند.

او درمورد آخرین وضعیتش برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: تا پیش از آغاز جام جهانی سه سمینار دیگر پیش رو داریم. نخستین سمینار با حضور ۳۶ داور فوریه ۲۰۱۸ در دوحه قطر برگزار می شود. ۲ سمینار هم در مارس ۲۰۱۸ و پیش از جام جهانی با شرکت تیم های داوری برگزار می شود و امیدوارم با موفقیت در آن ها به مراحل بالاتر راه پیدا کنیم.

داور بین المللی فوتبال ایران درباره اتفاق های تلخی که در روزهای اخیر رخ داده است، گفت: برخی موارد مانند سیل، طوفان و زلزله از کنترل انسان خارج است اما مسئولان می توانند تمهیدات بهتری را برای راحت زندگی کردن و معیشت مردم آسیب دیده درنظر گیرند.

انتهای پیام/

اظهارات فغانی درباره دربی هنرمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار