سرمربی تیم هنرمندان پرسپولیس گفت: شکست برابر صنعت نفت تاثیری در وضعیت پرسپولیس ندارد و این تیم به راحتی می تواند قهرمان لیگ برتر شود.

محمدرضا مهدوی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برتری تیم پرسپولیس در دربی هنرمندان بیان کرد: بازی خوبی بین‌هنرمندان سرخابی برگزار شد اما در کنار جذابیت های این دیدار باید حضور خانواده ها در ورزشگاه را زیباتر دانست و امیدوارم  بانوان هم بتوانند در ورزشگاه ها حضور یابند.

پیشکسوت تیم های پرسپولیس و استقلال تهران درباره حذف پرسپولیس از جام حذفی تصریح کرد: شکست برابر صنعت نفت تاثیری در وضعیت پرسپولیس ندارد و این تیم به راحتی می تواند قهرمان لیگ برتر شود.

او ادامه داد: از طرفی باید آرزو کنم چنین بازی هایی تنها برای کمک به زلزله زده ها برگزار نشود و در زمان شادی ها هم دربی هنرمندان برگزار شود. امیدوارم کارهای خیر همیشه تداوم داشته باشد.

سرمربی تیم هنرمندان پرسپولیس عنوان کرد: به هر حال طبیعی است که دربی در هر وضعیتی با کری همراه باشد. هیچ وقت بازیکنان و هواداران پرسپولیس و استقلال با هم تعامل ندارند. در هر وضعیتی بازیکنان ۲ تیم برای پیروزی دست از تلاش نمی کشند و در دیدار امروز(جمعه) هم تیم هنرمندان پرسپولیس به برتری رسید.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار