خطیب جمعه زرند گفت :آمریکا در دنیا منزوی شده و بداند که عمر کثیف رژیم منحوس صهیونیستی هم روبه پایان و نابودی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه  شهر زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به وقوع زمین لرزه های متعدد گفت :زلزله برای همه مسئولان و مردم یک هشدار است که باید با برنامه ریزی صحیح و راهکار مناسب و عملی زیر ساخت های لازم و موثر را در پیشگیری از خسارت ها ی جانی و مالی فراهم شود.


وی با اشاره به اعتبار بازسازی برای3 هزار واحد مسکونی در شهرستان زرند گفت : گلایمندی بعضی از شهروندان در مراحل تشکیل پرونده باز سازی را شاهد بویم که خوشبختانه با تشکیل جلسه ستاد باز سازی تصمیمات مفیدی برای برنامه ریزی درتسریع و سهولت در جذب اعتبارات بازسازی گرفته شده است .


خطیب جمعه زرند با اشاره به تصمیم اخیر رئیس جمهور پلید آمریکا که بیت‌المقدس را پایتخت رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کرده است گفت : ترامپ چهره واقعی آمریکا را به دنیا نشان داد.


وی گفت حضرت امام خمینی (ره) فرمودند:هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید الان این حرف امام مشخص میشود، قطعنامه ای که در سازمان ملل با رای بالا تصویب می شود ولی آمریکا آنرا با قلدری وتو می کند ، آمریکا در دنیا منزوی شده است و بداند که عمر کثیف رژیم منحوس صهیونیست هم روبه پایان و نابودی است.


حجت السلام ابراهیمی در ادامه با تاکید بر لزوم پرداخت بر برنامه ریزی برای ترویج و تببین بیش از پیش فرهنگ زکات در جامعه را خواستار شد و گفت : خداوند در قرآن کریم بر پرداخت زکات تاکید داشته و همانند نماز، واجب الهی و تکلیف شرعی است.


خطیب جمعه زرند با اشاره به انتخاب مهندس یحیی پورحبیبی به عنوان راهدار نمونه استان، از تلاش راهداران در تأمین کنندگان امنیت جاده‌ها قدر دانی کرد و افزود: تلاش جهادی این قشر زحمت کش موجب اطمینان خاطر مردم شده است و این تلاش‌ها و زحمات طاقت فرسای پرسنل راهداری در طول سال جای تشکرو قدر دانی را دارد.

انتهای پیام/ی

لزوم گسترش فرهنگ زکات در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار