مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: هر وقت به دنبال اثبات توانایی هایم به کادرفنی تیم ملی بودم، با یک اتفاق ناخواسته از تیم ملی دور شدم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع مصدوم تیم سایپا درمورد مصدومیتش گفت: بازی خیلی بود البته متاسفانه این چهار یا پنجمین بازی بود که داوران در دقایق پایانی تیم ما را از رسیدن به پیروزی محروم می کنند.در حال حاضر جایگاه مان در جدول رده بندی رضایت بخش است و شک ندارم در آینده رتبه بهتری را کسب می کنیم.

او ادامه داد: وضعیت پایم رضایت بخش است و نزدیک به یک ماهی از عمل جراحی که انجام داده ام،می گذارد اما متاسفانه بدشانسی گریبانگیرم شده و دست از سرم بر نمی دارد.متاسفانه در این 2 سال اخیر هر وقت به دنبال این بودم تا توانایی هایم را به کادر فنی تیم ملی اثبات کنم اما با یک اتفاق ناخواسته از تیم ملی دور می شوم. امیدوارم روز به روزتر مصدومیتم بهتر شود و از فصل آینده بتوانم به میدان بروم.

کنعانی زادگان درمورد اینکه آیا می تواند در جام جهانی به میدان برود یا خیر،گفت: با توجه به عمل جراحی که روی پایم انجام داده ام،دیگر نمی توانم در جام جهانی بازی کنم.امیدوارم از سال آینده با قدرت به زمین مسابقه بازگردم.

مدافع تیم سایپا در پایان گفت: الگویم در فوتبال وینست کمپانی مدافع تیم منچسترسیتی است که از شانس بد من او هم مانند من همواره با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند.

انتهای پیام/

اظهارات مدافع تیم سایپا درمورد مصدومیتش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار