بودجه سال ۹۷ با ۳۶۷ میلیارد تومان به ترتیب الویت در زمینه رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، تقویت دفاعی کشور و سلامت و طرح تحول سلامت بسته شد.

اعلام الویت‌های اختصاص بودجه سال ۹۷به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  قاسم احمدی عضو کمیته آموزش‌عالی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی آیین تجلیل از معاون اطلاعات راهبردی نیروی دریایی کشور در کلاردشت گفت: بودجه ۹۷ به مبلغ ۳۶۷ میلیاد تومان بسته شده که رتبه اول بودجه به رفاه اجتماعی و در رتبه دوم آموزش و پرورش و در رتبه سوم تقویت دفاعی کشور و در رتبه چهارم سلامت و طرح تحول سلامت است.

وی افزود: سعی شده در بودجه ۹۷ عدالت و شفافیت و اشتغال زایی و رفع بیکاری در نظر گرفته شود.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی به مناطق گردشگری کلاردشت اشاره کرد و گفت: درآمد این مناطق از گردشگری و جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی و حمایت از آن‌ها تامین می‌شود.

احمدی لاشکی افزود: در راستای این امر با کشور ترکیه برای ساخت ۱۰ هتل بزرگ صحبت شده که یکی از این هتل‌ها در حوزه انتخابه خواهد بود.

سردار عسگریان معاون اطلاعات راهبردی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران نیز در این آیین گفت: من قدردان این کار نیک همشهری‌ها و همه مسئولان هستم چرا که این مراسم منحصر به فرد و بی نظیر وموجب افتخار بوده است

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که باید نیروی دریایی در شان مردم ایران داشته باشیم در باره امنیت مرز‌های دریایی افزود: از سال ۸۸ به دستور مقام معظم رهبری حوزه راهبردی و اطلاعات که وظیفه صیانت و حراست بیشر در منطقه را برعهده گرفت با همه توان و از خود گذشتگی و با تمامی امکانات موجود و تلاش مضاعف نیروی دریایی کشور، از مرز‌های آبی کشور با اقتدار محافظت می‌شود.

آیین تجلیل از زحمات معاون اطلاعات راهبردی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با رونمایی از تمبر یادبود و حضور مسئولان و مردم قدر دان کلاردشت برگزار شد.

انتهای پیام/آ

الویت‌های اختصاص بودجه سال ۹۷ اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار