مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون با رسیدگی به پرونده های حوزه بهداشت ، دارو و درمان در استان متخلفان به پرداخت 272 میلیون و 200 هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

رسیدگی به 158 پرونده حوزه بهداشت در ایلام

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛نعمت الله بیرانوند بیان کرد: طی 9 ماه سال جاری 160 پرونده در بخش بهداشت ، دارو و درمان در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد که با تلاش مجموعه شعب رسیدگی به 158 پرونده انجام و مختومه شدند.

وی اظهارکرد: در مجموع قضات رسیدگی کننده متخلفان این حوزه را در شعب بدوی به پرداخت 272 میلیون و 2000 هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام افزود: واحد اجرای احکام این اداره کل نیز طی مدت یاد شده پذیرای 115 پرونده در بخش بهداشت ، دارو و درمان بود که تاکنون 113 پرونده در این واحد رسیدگی شده است.

بیرانوند ادامه داد: از مجموع جرائم در نظر گرفته شده برای خاطیان در بخش اجرای احکام تاکنون 187 میلیون و 470 هزار ریال وصول شده است.

وی یادآورشد: با توجه به حساسیت حوزه بهداشت و درمان و ارتباط تنگاتنگ با سلامت مردم نیروهای این سازمان با همکاری سایر ارگان های نظارتی نظارت دقیقی بر این حوزه دارند تا عرصه را برای فعالیت مجرمانه برخی افراد مسدود کنند تا سلامت شهروندان با مخاطره روبرو نشود.

انتهای پیام/ د

272 میلیون ریال جریمه متخلفان در حوزه بهداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.