معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ادامه حمایت های وزارت ارشاد از آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهمحمدمجتبی حسینی  معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سفر به استان کرمانشاه و بازدید از نقاط زلزله زده با بیان اینکه در زلزله کرمانشاه همدلی مردم و مسئولان به خوبی به نمایش گذاشته شد، گفت: ضمن ابراز همدردی با خانواده های مصیبت دیده در مناطق زلزله زده از درگاه خداوند متعال برای کسانی که جان خود را از دست داده اند طلب مغفرت کرده و برای بازماندگان و خانواده های آنها صبر و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.

وی گفت: بخشی از این کارها کمک و حمایت خانواده های آسیب دیده به نحوه های مختلف بود که به صورت جاری و تا بازگشت به شرایط پایدار ادامه خواهد داشت در همین سرفصل کمک به همکاران خود در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرستان های آسیب دیده را مدنظر داریم که به زودی محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی کل کارکنان از دیگر اقدامات این وزارتخانه است گفت:به منظور التیام روحی و روانی خانواده های آسیب دیده و حمایت معنوی از آنها، برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری متعدد از جمله جشنواره مرزداران، جشنواره ترنم مهربانی، جشنواره کتابخوانی و قصه خوانی  در استان کرمانشاه به صورت مستمر انجام خواهد شد.

حسینی ادامه داد: از دیگر برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اجرای نمایش های متعدد به صورت خیابانی و برگزاری کنسرت موسیقی توسط هنرمندان در مناطق زلزله زده، جهت همراهی و همدلی مردم حادثه دیده است.

وی گفت: روز دوشنبه (۴ دی) جلسه ای با شورای معاونین وزارتخانه خواهیم داشت که امور و مصوباتی که وعده انجام داده ایم را بررسی کنیم و انشاءالله این ارتباط، کمک و همکاری ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/ز

 

 

 برگزاری کنسرت موسیقی توسط هنرمندان در مناطق زلزله زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.