رئیس اتاق بازرگانی لرستان از تأسیس صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر کارآفرینان استارتاپی در استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  "حسین سلاح ورزی" در همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی لرستان که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی برگزار شد از تشکیل 2 تشکل حمایتی کارآفرینان و همچنین صندوق سرمایه‌گذاری کارآفرینان در استان خبر داد.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به تشکیل 2 نهاد پیگیر در زمینه نوآوری در چند ماه گذشته در استان گفت ایجاد انجمن جوانان کارآفرین و کانون کارآفرینی لرستان در راستای بهبود اکوسیستم کارآفرینی در استان بوده است.

وی به موضوع پذیرش ریسک که از ضروریات اکوسیستم کارآفرینی است اشاره کرد و گفت متأسفانه در کشور ما هنوز در این خصوص سازوکار قانونی اندیشیده نشده است و اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگانی لرستان به‌تازگی برنامه‌های خوبی را در این زمینه در نظر گرفته است.

سلاح ورزی از هدف‌گذاری برای ایجاد 2 نهاد با کمک اتاق بازرگانی لرستان و به‌منظور حمایت از بخش گردشگری و دیگری ایجاد یک مرکز نوآوری به‌منظور حمایت از کارآفرینان و سنجش میزان آمادگی نوآوری از شرکت‌ها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مهم‌ترین نیاز شرکت‌ها و افراد صاحب ایده و نوآوری، تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر است که کارهای مقدماتی این امر صورت گرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان وجود جوانان علاقه‌مند و کارآفرین استان را رمز توسعه پایدار استان برشمرد و گفت لازم است که در این رابطه نقشه کارآفرینی استان و بانک اطلاعاتی کارآفرینان هرچه زودتر تهیه و تدوین شود.

انتهای پیام/د

تأسیس صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر کارآفرینان استارتاپی در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.