رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: اتحادیه جهانی کشتی حسن یزدانی، آزادکار کرمانشاهی را به عنوان ستاره‌کشتی ایران‌(سوپراستار) در رقابت‌های جهانی در سال 2017 معرفی کرده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محمدحسین محبی رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت:اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از امروز تا چهاردهم دی‌ماه در خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می‌شود.

رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه از دعوت 31 کشتی‌گیر کشور به این اردو خبر داد و گفت: کشتی‌گیرانی از استان‌های مازندران، تهران، کرمانشاه، کرمان، زنجان، خراسان رضوی، البرز و همدان در این اردو حضور دارند.

وی به اسامی سه آزاد‌کار کرمانشاهی میان دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان اشاره و بیان کرد: بهمن تیموری، یداله محبی و ارشک محبی سه آزادکار کرمانشاهی حاضر در این اردو هستند که زیر نظر محمد طلایی به عنوان سرمربی تیم به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

محبی افزود:اتحادیه جهانی کشتی حسن یزدانی(آزادکار کرمانشاهی) در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد را به عنوان برترین کشتی‌گیر رقابت‌های جهانی در سال 2017 معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه یزدانی در این سایت به عنوان ستاره‌کشتی ایران (سوپراستار) معرفی شده است، گفت: سایت اتحادیه جهانی اعلام کرده که حسن یزدانی تنها کشتی‌گیری بود که در 16 وزن برگزار شده در رقابت‌های جهانی در سال 2017 کشتی مردان (آزاد و فرنگی) بهترین عملکرد را از نظر فنی داشته است.

انتهای پیام/ز

یزدانی مرد نخست کشتی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.