عضو كميته اخلاق فدراسيون فوتبال گفت: كميته اخلاق هرگز در موضوعات خصوصى افراد ورود نمى كند و به كسى هم اجازه نمى دهد از اطلاعات خصوصى براى ريختن آبروى آنها استفاده كند.

عبدالله سمامى در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره هک شدن اينستاگرام مهدى قائدى گفت: در ابتدا بايد بگويم طى يكى دو روز گذشته صحبت هايى در اين راستا شنيدم اما اگر نظر شخصى من را به عنوان يک حقوقدان بخواهيد، اين است كه بايد طبق قانون با آن فردى كه اين عمل مجرمانه را انجام داده برخورد شود.

او ادامه داد :به نظر من كميته اخلاق هرگز در موضوعات خصوصى اين اشخاص ورود نمى كند و به كسى هم اجازه نمى دهد خدايى نكرده از اطلاعات خصوصى اين افراد براى ريختن آبروى آنها استفاده كند.

عضو كميته اخلاق فدراسيون فوتبال بيان كرد: معتقدم افرادى كه وارد زندگى و حريم خصوصى آن هم با اعمال مجرمانه مى شوند بايد طبق قانون با آنها برخورد شود.

 او در پایان خاطر نشان کرد: باز هم مى گويم با افرادى كه وارد حريم شخصى مى شوند بايد طبق قانون برخورد و لذا بنده به جاى اينكه به فكر اين باشم كه پرونده قائدى را بررسى كنم بايد بگويم كه نظر شخصى ام اين است كه به جاى برخورد با بازيكن استقلال و محكوم كردن او ،قانون بايد به جاى تنبيه كردن قائدى از او در قبال اين كار دفاع كند و به نظرم با شخصى كه دست به اين كار خلاف قانون زده بايد برخورد قاطع شود .باز هم نظرم بر اين است كه هيچ كدام حق نداريم در پنهان  افراد ورود كنيم.

انتهای پیام/

اظهارات سمامی درباره مهدی قائدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار