از دستگاه فیلتراسیون میکرونیزه روغن هیدرولیک آفلاین رونمایی شد

از دستگاه فیلتراسیون میکرونیزه روغن هیدرولیک آفلاین در دومین نمایشگاه سراسری تخصصی صنایع فولاد، متالورژی، ریخته گری و تجهیزات وابسته در اهواز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود هاشمی زاده، مخترع دستگاه فیلتراسیون میکرونیزه روغن هیدرولیک آفلاین گفت: دستگاه فیلتراسیون میکرونیزه نسبت به نمونه های خارجی از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و به صورت آفلاین و جدا از مدار در هیدرولیک کار می کند و محدودیت 5 میکرون سیستم های پیشین هیدرولیک را به زیر یک میکرون کاهش می دهد.

وی اذعان داشت: این دستگاه قدرت جذب 98 درصدی روغن و جذب یک لیتر آب را داشته و آنالیز تصفیه روغن نشان می دهد که این روغن پس از تصفیه خواص خود را از دست نمی دهد.

هاشمی زاده با بیان اینکه برای تولید انبوه این اختراع اقداماتی صورت گرفته، تصریح کرد: هم اکنون تکنولوژی های مختلفی از این دستگاه وجود دارد و بازدهی آن ها که تا 5 میکرون بوده، نسبت به این دستگاه متفاوت است و علاوه بر ناتوانی در فیلتر کردن، بر روی خواص روغن تاثیر می گذارد.

این مخترع با اشاره به نصب پایلوت این دستگاه در معدن گل گوهر سیرجان افزود: این دستگاه در نمونه پایلوت خود 5 بار نوبت تعویض را رد کرده و با 2 هزار و 500 ساعت کار هنوز نیاز به تعویض روغن نداشته است.

وی به برخی ویژگی های این دستگاه اشاره کرد و بیان داشت: این دستگاه روغن سوخته را که معمولا دور ریخته می شود، فیلتر می کند و به محیط زیست آسیب نمی زند؛ همچنین خرید روغن را تا هزار برابر کاهش می دهد و هزینه های تولید را پایین می آورد.

محمود هاشمی زاده درخصوص کاهش هزینه ها پس از استفاده از این دستگاه اظهار کرد: هزینه خرید این دستگاه معادل نیمی از هزینه یک بار تعویض روغن دستگاه های خارجی موجود است و علاوه بر آن، برای تعویض روغن این دستگاه، نیازی به خاموش و از مدار خارج کردن سیستم وجود ندارد.

انتهای پیام/گ

رونمایی از دستگاه فیلتراسیون میکرونیزه روغن هیدرولیک آفلاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار