سرمربی تیم فوتبال پارس‌ گفت: در مسابقه فردا مقابل گسترش فولاد دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم و فقط برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.

مقابل گسترش فولاد دنبال کسب هر سه امتیاز هستیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهدی تارتار شنبه‌شب در نشست خبری پیش از بازی پارس جنوبی جم و گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: نیم فصل اول را خوب آغاز کردیم و با نتایج مطلوب توانستیم در بالای جدول قرار بگیریم.

وی اضافه کرد: هواداران تیم ما همیشه همراه و کمک ما بوده‌اند و در هیچ مسابقه‌ای ما را تنها نمی‌گذارند و امیدواریم فردا نیز برای تشویق و همراهی با تیم به ورزشگاه بیایند.

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم ادامه داد: در مسابقه فردا مقابل گسترش فولاد دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم و فقط برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.

وی بیان کرد: مسابقه سختی را مقابل گسترش فولاد داریم و امیدواریم فردا بتوانیم با کسب سه امتیاز دل هواداران را شاد کنیم و خیال خودمان را برای حضور در بالای جدول رده‌بندی لیگ راحت‌تر کنیم.

تاتار درباره شایعه جدایی ارسلان مطهری از این تیم خاطرنشان کرد: مطهری در بازی اخر که ما در تهران مقابل نفت داشتیم دچار آسیب‌دیدگی شد و این آسیب‌دیدگی به بدنه تیم ما ضربه وارد کرد.

انتهای پیام/پ

پارس جنوبی جم مقابل گسترش فولاد به دنبال کسب هر سه امتیاز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.