مدیر اداره بهزیستی شهرستان زنجان گفت: ۱۰ هزار پرونده مددجویی در بهزیستی شهرستان زنجان ثبت شده و فعال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛منافی مدیر اداره بهزیستی شهرستان زنجان گفت: ۱۰ هزار پرونده فعال مددجویی در شهرستان زنجان است مددجویان از چرخه خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر نزدیک به ۱۰ هزار پرونده در بهزیستی شهرستان زنجان ثبت و فعال است ،که از این تعداد ۳ هزار و ۷۶۴ نفر دارای معلولیت جسمی حرکتی، یک هزار و ۱۱ نفر معلولیت بینایی، یک هزار و ۳۲۳ نفر معلولیت شنوایی، یک هزار و ۶۸۶ نفر معلولیت ذهنی، یک هزار و ۴۵۰ نفر معلولیت روانی و ۳۷۹ نفر دارای معلولیت گفتاری هستند.
منافی با اشاره به نقش کلیدی مددکاران در ارائه خدمات به مددجویان گفت: در حال حاضر نزدیک به ۱۲۰ نفر مددکار در مراکز دولتی و غیردولتی به پرونده مددجویان رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: همه پرونده‌های توانبخشی به شکل سالیانه توسط کارشناسان توانبخشی پایش می‌شود و کمیسیون مستمر برای تعیین و شدت نوع معلولیت برگزار می‌شود.

مدیر اداره بهزیستی شهرستان زنجان گفت : هر کدام از معلولان بر اساس شرایط جسمی و روحی و بر اساس بررسی کمیسیون‌های تخصصی در بهزیستی درجه‌بندی شده و بر اساس نوع و شدت معلولیت صاحب پرونده می‌شوند و دریافت خدمات آن‌ها بستگی به شدت نوع معلولیت دارد.
انتهای پیام/ر

رسیدگی ۱۲۰ نفر مددکار به پرونده مددجویان 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.