خوانساری در شورای شهر تهران مطرح کرد؛

برای تکمیل نمایشگاه شهر آفتاب آماده همکاری هستیم

خوانساری با اشاره به ضرورت بهره‌برداری از نمایشگاه شهر آفتاب گفت: اتاق بازرگانی می‌تواند در تکمیل و بهره‌برداری از نمایشگاه شهر آفتاب با مدیریت شهری تهران همکاری کند.

برای تکمیل نمایشگاه شهر آفتاب آماده همکاری هستیمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران با حضور در سی و دومین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به شرایط بهره‌برداری از نمایشگاه شهر آفتاب اظهار کرد: می‌توانیم جهت تکمیل و بهره‌برداری از این نمایشگاه کار مشترکی با مدیریت شهری تهران داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه می‌توانیم در جذب سرمایه‌گذار خارجی، مدیریت شهری را کمک کنیم، افزود: سالانه به 50 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی نیاز داریم که با توجه به ظرفیت‌های اتاق و کمیته سرمایه‌گذاری خارجی که فعال است، می‌توان در این زمینه شهرداری را کمک کرد.

وی در ادامه به موضوع کودکان کار پرداخت و گفت: در زمینه مسئولیت اجتماعی و کودکان کار توافقاتی با کمیته امداد انجام شده است که با توجه به ورود مدیریت شهری در این مسئله، اتاق بازرگانی ظرفیت همکاری در این زمینه را دارد.

انتهای پیام/

اعلام آمادگی اتاق بازرگانی تهران برای بهره برداری از نمایشگاه شهر آفتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار