مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: خسارت عمده‌ای به دلیل وزش باد در استان اردبیل گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل افزود: خسارت عمده‌ای به دلیل وزش باد در استان اردبیل گزارش نشده و این در حالی است که وزش باد در برخی مناطق مشکلاتی به وجود آورده ولی تاکنون گزارشی از خسارت اعلام نشده است.

وی بیان کرد: وزش باد در برخی مناطق اردبیل و مشگین‌شهر سبب بروز برخی مشکلات شده و مسئولان شرکت برق استان اردبیل در حال حاضر سعی در رفع مشکلات دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران استان در آماده‌باش هستند تا با مشکلات احتمالی ناشی از وضعیت جوی هوا مقابله کنند که امیدواریم هیچ گونه مشکلی در ارتباط با وزش باد در اردبیل رخ ندهد.

امامی یگانه بیان کرد: قطعی برق در برخی مناطق شهر اردبیل سبب به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم شده است و قطعی برق به صورت مکرر و چندین ساعت ادامه یافته و مسئولان در حال حاضر برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند.

وی افزود: به موجب پیش‌بینی هواشناسی استان، طی اوایل این هفته علاوه بر بارش رگباری در مناطقی از استان ، پدیده بسیار مهم جوی، وزش شدید باد خواهد بود که بیش‌تر  شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین، سرعین، گرمی و مشگین‌شهر را دربر خواهد گرفت.

امامی یگانه گفت: حداکثر سرعت باد طی امروز تا 90 کیلومتر برساعت و فردا تا 100 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

 مدیریت بحران استانداری اردبیل ضمن اعلام آماده‌باش به شوراهای مدیریت بحران شهرستان‌های استان از مردم نیز خواست تا موارد ایمنی را حتما رعایت کنند.

 

انتهای پیام/ع

قطعی برق در برخی مناطق شهر اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.