نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: هرمزگان با صنایع دستی بسیار غنی، می تواند محل درآمد خوبی برای اشتغال زندانیان و خانواده های آنان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان در دیدار با مدیرکل و کارکنان زندان های استان گفت: هرمزگان با صنایع دستی بسیار غنی، می تواند محل درآمد خوبی برای اشتغال زندانیان و خانواده های آنان باشد.

وی با بیان اینکه از ایجاد نمایشگاه بزرگی برای فروش دست ساخته های مددجویان و خانواده های آنان حمایت می کند گفت: صنایع دستی هرمزگان طرفداران زیادی در دنیا دارد و باید این تولیدات در معرض دید قرار بگیرد.

امام جمعه بندرعباس افزود: باید برای اشتغال زندانیان تدبیر ویژه ای اندیشده شود و هنر و مهارت های آنان را از تولید به پول تبدیل کرد.

وی با اشاره به اینکه حبس آسیب های فراوانی را به دنبال دارد افزود: در قانون حبس ضعف هایی وجود دارد و باید با حمایت از خانواده زندانیان مشکلات آنان را کاهش داد.

آیت الله نعیم آبادی گفت: کارکردن در زندان ها از سخت ترین کارها است و کارکنان زندان ها باید فشار روحی فراوانی را تحمل کنند.

مدیرکل زندان های هرمزگان نیزگفت: 20 رشته فنی و حرفه ای برای مددجویان در زندان های استان آموزش داده می شود و برای 400 نفر آنان هم شغل ایجاد شده است.

علی استادی با بیان اینکه فعالیت های قرآنی محور اصلی برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان ها است افزود: 86 حافظ قرآن در زندان های استان تربیت شده اند.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 130 زندانی با بدهی 15 میلیارد تومان از زندان های استان آزاد شدند و هم اکنون نیز 132زندانی با بدهی 50 میلیارد تومان منتظر یاری نیکوکارانند.

در پایان این دیدار یکی از دست ساخته های مددجویان زندان بندرعباس به نماینده ولی فقیه در هرمزگان اهدا شد.

انتهای پیام/ف

آزادی 130 زندانی از زندان های هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.