برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران در بخش صفائیه خوی

دوره آموزشی مدیریت بحران(مقابله با زلزله) برای معلمان و دهیاران بخش صفائیه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سید محمد عابدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی در دوره آموزشی مدیریت بحران(مقابله با زلزله) برای معلمان و دهیاران بخش صفائیه با اشاره به وقوع حوادث طبیعی در کشور اظهار داشت: باید سبک زندگی خود را برای وقوع هرنوع حادثه غیرمترقبه طبیعی آماده کنیم و با توجه و اهتمام به اصول و ضوابط ساختمانی در انجام پروژه ها شاهد کاهش خسارت جانی و مالی بعد از زلزله باشیم .

رئیس ستاد مدیریت بحران و فرماندارخوی در ادامه یکی از راهکارهای مقابله با زلزله را به کارگیری مصالح ساختمانی مناسب و رعایت استانداردهای ساخت بنا عنوان کرد و افزود: به کارگیری مصالح ساختمانی مناسب و رعایت استانداردهای ساخت بنا از نکات حائز اهمیت برای مقابله با خطرات زلزله می باشد و باید برنامه عملیاتی برای ساخت و ساز ایمن در کشور تدوین و در این زمینه وظایف دستگاه های اجرایی مشخص شود.

وی با تاکید بر آمادگی هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی برای پیشگیری و کاهش خسارت های ناشی از حوادث طبیعی اظهار داشت: امروز دستگاه های اجرایی از امادگی خوبی برای مقابله با بحران برخوردار هستند اما هرچه بیشتر باید آموزش های مربوط به راهکارهای مقابله با بحران را در بین آحاد مردم گسترش داد که این امر وظیفه دستگاه های اجرایی را در حوزه آموزش سنگین تر می سازد.

در پایان این مراسم از یکی از مدیران مدرسه به خاطر بهتر برگزار نمودن مانور زلزله توسط معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

دوره آموزشی مدیریت بحران در بخش صفائیه خوی برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.