مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از تشکیل ۳۷ تعاونی جدید در امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ دنیایی مدیر امور تعاون ،اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تا کنون حدود ۴۳۰۰ تعاونی در استان زنجان ثبت شده است، که از این تعداد حدودیک هزار تعاونی فعال هستند.

وی افزود:  امسال ۳۷تعاونی جدید در استان تشکیل شده است ،بخش تعاون به عنوان یک بخش اقتصادی از سه بخش اقتصادی کشور است، و و ضعیت اقتصادی کشور مستقیما در فعالیت شرکت‌ها و فعالان اقتصادی تاثیر دارد.

دنیایی با اشاره به اجرای طرح پالایش تعاونی‌های زنجان افزود: پالایش تعاونی‌های استان به منظور شناسایی مستمر تعاونی‌های فعال و استفاده بهتر از ظرفیت این بخش صورت به طور مداوم در جریان می‌باشد.

وی گفت: وضعیت فعلی اشتغال کشور بخش تعاون می‌تواند قسمتی از این چالش را مرتفع نماید.

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها گفت:با تشکیل گرو‌های همگن نسبت به تشکیل تعاونی و فعالیت در قالب شرکت‌های تعاونی اقدام نمایند، زیرا زمینه استفاده از تسهیلات نیز درامسال با اختصا ص مبلغ حدود 32هزار میلیارد تومان تسهیلات یارانه دار در سطح کشور برای فعالیت‌های اقتصادی با دبیری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فراهم گردیده است.
انتهای پیام/ر

وجود بیش از هزار تعاونی فعال در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.