در پایان هفته چهارم لیگ برتر فوتسال چهارمحال و بختیاری، تیم رز موکت بروجن در صدر جدول رده‎بندی قرار گرفت.

پیشتازی بروجن در مسابقات لیگ برتر فوتسالبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در پایان هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال چهارمحال و بختیاری، تیم رز موکت بروجن با کسب چهارمین پیروزی و ۱۲ امتیاز همچنان در صدر جدول رده‎بندی قرار گرفت.

این مسابقات با برگزاری چهار دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری شد و تیم رز موکت بروجن میهمان خود تیم تأسیسات غلامی دستگرد را ۵ بر ۳ مغلوب کرد.

دیدار دو تیم شهدای منجرمویی لردگان و پیام اردل هم با نتیجه ۵ بر ۳ به سود بازیکنان اردلی پایان یافت تا این تیم با هفت امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گیرد.

دو تیم مروارید گهرو و شهدای شهر کیان هم در سالن ورزشی گهرو به میدان رفتند که در پایان تیم گهرو با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

چهارمین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتسال استان هم بین تیم‌های مقاومت شهرکرد و وحدت گهرو برگزار شد که تیم شهرکرد در این دیدار، ۳ بر یک به پیروزی دست یافت.

بر اساس این گزارش؛ در پایان هفته چهارم لیگ، تیم‌های رزموکت بروجن، مروارید گهرو و مقاومت شهرکرد به ترتیب با کسب ۱۲، ۱۰ و ۹ امتیاز در رده اول تا سوم جدول قرار گرفتند.
 
گفتنی است: مسابقات لیگ برتر فوتسال چهارمحال و بختیاری از نیمه اول آذرماه امسال آغاز شد و به مدت ۱۴ هفته به صورت رفت و برگشت ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

لیگ برتر فوتسال چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.