با تیزبینی تیم گشتی پلیس شهرستان نیشابورسارقان حرفه‌ای گارد ریل‌ها شناسایی و دستگیر شدند

۴ لیتری بنزین، دست سارقان حرفه‌ای گارد ریل‌ها را رو کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی نیشابور گفت: روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۲ هنگام گشت زنی در محدوده روستای باغشن گچ از توابع بخش مرکزی به راننده یک دستگاه پراید که به علت اتمام بنزین درخواست ۴ لیتری سوخت از خودرو‌های عبوری داشت مظنون شدند.

وی افزود: افسرگشت کلانتری در بررسی‌های اولیه دریافت فردی که درخواست ۴ لیتری بنزین دارد از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است و او با توجه به اطراف متوجه شد گارد ریل‌های جاده باز و در کنار خودرو روی زمین افتاده اند.

سرهنگ بیات مختاری گفت: افسر پلیس که حساس شده بود با بررسی محل فرد دیگری را می‌بیند که زیر پل جاده مخفی شده و به محض مشاهده پلیس با رهاکردن خودروی پژو آردی خود متواری می‌شود.

ماموران انتظامی در بازرسی از صندوق عقب خودرو پژو چهار عدد گارد ریل به همراه تعداد زیادی آچار آلات و ابزار باز کردن گاردریل کشف و ۲ خودرو و متهم دستگیر شده برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.

متهم ۳۲ ساله در تحقیقات اولیه پلیسی به چهار مرحله سرقت گاردریل‌های مربوط به اداره راه و ترابری با کمک و همدستی برادر ۳۵ ساله اش که او هم از سارقان سابقه دار است اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی گفت : تحقیقات برای دستگیر برادر متهم و هم چنین کشف دیگر سرقت‌های احتمالی متهمان ادامه دارد.

 
انتهای پیام //س. ح.
 


سارقان حرفه‌ای گارد ریل‌ها در نیشابور دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.