یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید سامانه‌ای شده است که به مشتریان و فروشندگان اجناس خدمات مختلفی را جهت تسهیل در کار آنها ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شرکت‌‌های دانش‌بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفیمحصولات دانش بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده‌اند.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید سامانه‌ای شده است که همراه با فناوری‌های نوین و تنها با اسکن یک کد به فروشنده و پرداخت کننده خدمات مناسب مالی را ارائه می‌کند.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‎‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛در رابطه با این سامانه اظهار کرد: کار این سامانه دانش بنیان در جهت کمک به مشتری برای پرداخت پول خود است.

وی در خصوص کارکرد این سامانه موبایلی گفت: این سامانه دو بخش دارد یکی اینکه به عنوان دستگاه کارت خوان عمل می‌کند و دیگری آنکه به عنوان یک کارت خرید است.

این مدیر در رابطه با عملکرد دستگاه به عنوان کارت هدیه توضیح داد: برای خرید کردن نیاز به پول نقد و یا کارت بانکی دارید، اما همراه با این سامانه دیگر احتیاج نیست که در همه حال و در همه جا کارت بانکی خود را همراهتان داشته باشید، زیرا تنها با اسکن کردن یک کد در تلفن همراهتان  به سایت پذیرنده وارد می‌شوید و با وارد کردن رمز دوم کارتتان  خرید خود را انجام می‌دهید و مبلغ مورد نظرتان را هم پرداخت می‌کنید.

پرداخت پول تنها با اسکن کردن یک کد

وی ادامه داد: البته وارد کردن اطلاعات کارت‌های بانکی در تمام سایت‌های پذیرنده کار درستی نیست و در خصوص این موضوع پلیس فتا به طور مداوم اخطار می‌دهد؛ لذا در راستای امنیت کامل و برای آنکه از اطلاعات کارت‌های بانکی مشتری سوء استفاده نشود، این سامانه وارد عمل شده است یعنی به جای آنکه اطلاعات در سایت های عمومی ثبت شود در داخل تلفن همراه هریک از مشتریان ثبت می‌شود و این موضوع از دزدی اینترنتی جلوگیری می‌کند.

این مدیر در خصوص عملکرد این سامانه به عنوان دستگاه کارت خوان اظهار کرد: هریک از فروشندگان برای سهولت در کار‌های خود می‌توانند از این سامانه استفاده کنند و آن‌ها در این زمان دیگر نیاز ندارند که از مشتری پول نقد و کارت بانکی دریافت کنند بلکه می‌توانند به هریک از مشتریان خود یک کد بدهند تا مشتری با اسکن کردن آن کد از مبلغ جنس آگاه شود و اقدام به پرداخت پول کند.

وی یادآور شد: در راستای سهولت در کار‌ها و پرداخت و همچنین برای  جلوگیری از انواع هک‌های کارت بانکی این سامانه کار خود را آغاز کرده است و به مشتریان و فروشندگان خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار