یکی از هتل های ماسال امروز در آتش سوخت و یک نفر مصدوم شد.

آتش سوزی یک هتل در ييلاقات ماسالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مرتضی قنبرنژاد، مسئول آتش نشانی شهرستان ماسال گفت: هتل "خانی" از هتل های ییلاقات ماسال  بامداد امروز در آتش سوخت.

وی با بیان اینکه این حادثه منجر به مصدوم شدن یک نفر و سوختن یک خودرو شد، افزود: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی هتل "خانی" در ساعت 3 بامداد بعد از اطلاع نیروهای شهرداری و آتش نشانی با 6خودرو و 12 نیرو به محل اعزام شدند.

مسئول آتش نشانی ماسال اظهار داشت: به علت باد شدید ییلاقی بودن مسیر  مهار آتش سخت بود و هتل به طور کامل در آتش سوخت و آتش به جنگل های اطراف نیز رسید.

 قنبرنژاد خاطرنشان کرد: آتش نشانان ماسال و شهرهای همجوار و حتی آتش نشانی جنگل شفارود (که مجهز به دستگاه پخش آب برای آتش سوزی جنگل ها بود) با کمک نیروهای هلال احمر، سپاه، نیروی انتظامی، بخشداری، شهرداری، منابع طبیعی و نیروهای مردمی توانستند پس از چند ساعت آتش را مهار کنند.

وی با اشاره به اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است، تصریح کرد: در این آتش سوزی یک خانم مصدوم شد که به مراکز درمانی اعزام شد و یک خودروی سواری پژو نیز در آتش سوخت.

 

انتهای پیام/ع

 

هتل "خانی" در ييلاقات ماسال در آتش سوخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر
۱۸:۰۸ ۰۴ دی ۱۳۹۶
از وضعيت مصدوم آيا خبري در دست است؟