علیرضا کریمی ماچیانی، پهلوان گیلانی کشتی جهان امروز در رشت تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ از علیرضا کریمی، کشتی گیر پهلوان گیلانی که چند هفته پیش در مسابقات کشتی آزاد امیدهای جهان حاضر نشد با حریفی از رژیم اشغالگر قدس مسابقه دهد، امروز در سپاه قدس گیلان قدردانی شد.

زادگاه این پهلوان کشتی جهان روستای شوک شهرستان رودسر است.

علیرضا کریمی ماچیانی پهلوان جوان کشتی جهان امروز به دیدار آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت رفت.

در این دیدار آیت الله قربانی با اهداء یک جلد تفسیر قرآن و یک جلد تفسیر نهج البلاغه از آثار، از قدردانی  کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در این دیدار با اشاره به اقدام جوانمردانه و تحسین برانگیز علیرضا کریمی ماچیانی گفت: قهرمان واقعی کسی است که بر نفس خود غلبه کند و کشتی گیر گیلانی با اقدام بزرگش اهمیت دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و داشتن روحیه جوانمردی و حق طلبی را به جهانیان یاد آوری کرد.

علیرضا کریمی هم گفت: از این پس با نام گیلان در رقابت های کشوری شرکت خواهم کرد.

امروز همچنین در سپاه قدس گیلان هم از علیرضا کریمی ماچیانی قدردانی شد.

علیرضا کریمی ماچیانی با بیان اینکه از اقدامم خوشحال هستم و از کسب مدال های جهانی برایم ارزش بیشتری دارد، گفت: من برای دفاع از آرمان های مردم مظلوم فلسطین حاضر نشدم با حریفی از رژیم آدمکش و غاصب صهیونیستی کشتی بگیرم.

سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز با اشاره به تجهیز ایران به سامانه موشکی برای دفاع در برابر تهدیدات و تعرض احتمالی استکبار در رأس آن آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست گفت: حرکت علیرضا کریمی در انصراف از مسابقه با حریف اسرائیلی همانند اثرات این سامانه موشکی بود و رژیم جنایتکار صهیونیست را با خاک هموار کرد.

 

انتهای پیام/ع

 

قدردانی از پهلوان گیلانی کشتی جهان در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.