رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: تخریب قوه قضائیه و سپاه پاسداران نشانگر برخورد قاطع این نهادها با عوامل انحراف و فتنه در جامعه بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام اسماعیل خطیب، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در حاشیه مراسم معارفه مدیران حفاظت دادگستری اردبیل افزود: قوه قضائیه به عنوان پناهگاه محرومان و مستضعفین جامعه معرفی شده و برخورد قاطع با عوامل فتنه و انحراف از دلایل تخریب این قوه است.

وی با اشاره به اینکه از جدیدترین برنامه‌های دشمنان هجمه بر علیه دستگاه قضایی و تلاش برای مخدوش نمودن ارکان انقلاب اسلامی است، افزود: تخریب قوه قضائیه و سپاه پاسداران نشانگر برخورد قاطع این نهادها با عوامل انحراف و فتنه در جامعه بوده و دشمن با چنین عملیات روانی و فرافکنی راه به جایی نخواهد برد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه  گفت: انقلاب بزرگ اسلامی با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری برای فتح قله‌های عزت و استقلال در حال حرکت بوده و مردم بابصیرت ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام و رهبر انقلاب خواهند بود.

حجت الاسلام خطیب افزود: از دلایل اصلی مخالفت استکبار با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی گام برداشتن در مسیر وحدانیت و ذکر جمله "لا اله الا الله" به معنای واقعی کلمه بوده و تا زمانی که این ندا برافراشته شود، دشمنان با هجمه‌های متعدد و طرق مختلف به دنبال از بین بردن اتحاد مسلمانان و تداوم دشمنی‌های خود خواهند بود.

وی تصریح کرد: وحدت مسلمین جهان به عنوان خار چشم استکبار جهانی بوده و هر عاملی که سبب مودت و نزدیکی بیش از پیش ملت‌های مسلمان به همدیگر باشد، رنجش و آزرده‌خاطر شدن استکبار و ناکامی در دستیابی به اهداف شوم دشمن را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام خطیب به اقدامات متعدد استکبار جهانی برای از بین بردن وحدت و به خطر انداختن عزت و استقلال کشور اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد فتنه‌های متعدد، تحریم‌های اقتصادی، حمایت از رژیم بعث عراق در طول دوران دفاع مقدس و تلاش برای ترور شخصیت‌های شاخص انقلاب از جمله اقدامات ناجوانمردانه دشمنان در سالیان گذشته بود که همچنان با تداوم هجمه‌های فرهنگی و روانی فعالیت خبیثانه آنان در حال تداوم است.

وی به جایگاه مهم این قوه در برقراری نظم و عدالت اشاره کرد و ادامه داد: قوه قضاییه به عنوان پناهگاه مستضعفین و محرومان جامعه شناخته شده و تمامی تلاش‌ها در این حوزه برای برقراری عدالت و اجرای صحیح  قوانین در جامعه است.

انتهای پیام/ح

قوه قضاییه به عنوان پناهگاه مستضعفین و محرومان جامعه شناخته شده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.