سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یکی از بهترین هدایای کریسمس را در بازی مقابل نفت آبادان گرفتم.

شفر:بهترین هدیه کریسمس را گرفتمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برد ۴ بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان گفت: یکی از بهترین هدایای کریسمس را در بازی امشب گرفتم. همچنین شب قبل هم  بازیکنان برای ما جشن کریسمس گرفتند و روی سر من برف ریختند و امروز هم چهار گل زدیم. این بهترین بازی ما در لیگ بود و اکنون باید روی زمین بمانیم و غرور ما را نگیرد.

وی ادامه داد: به اعضای کادر فنی و حتی اعضای تدارکات تبریک می گویم. همه ما یک تیم هستیم و برای بهتر شدن تلاش می‌کنیم. همچنین از تمامی هواداران که هر زمان مشکل داریم و آن‌ها به خوبی از ما حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم. از امید ابراهیمی که یک روز قبل از بازی مشکل داشت، اما اعلام کرد که بازی می‌کند تشکر ویژه دارم. محسن کریمی هم بازیکن خیلی خوبی است و خوشحالم در لیست ما حضور دارد.

شفر در مورد حضور میگوئل کولی در کادر فنی استقلال گفت:به طور حتم کولی به ایران خواهد آمد و اکنون به دنبال کار‌های روادید او هستیم. او در جامائیکا نخواهد ماند و به محض اینکه کار روادید او انجام شود به کادر استقلال اضافه می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: نتیجه خوبی برای ما رقم خورد و  تیم صنعت نفت هم تیم خوبی است. در دقایق ابتدایی بازی بازیکن حریف ضربات ایستگاهی خوبی را می‌زدند، اما دروازبان ما هم بسیار خوب بود. اکنون فقط باید تمرکز را روی بازی بعدی بگذاریم. با توجه به اینکه در لیگ و جام حذفی بازی می‌کنیم به همین دلیل بازیکن جدید جذب و هر وقت با کسی قرارداد ببندیم آن را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات شفر پس از پایان بازی با نفت آبادان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار