فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک متهم به سرقت خودرو و کشف یک دستگاه سواری پراید در همدان خبر داد.

کشف یک دستگاه خودرو سرقتی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پژمان قویمی گفت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۶ شهرک مدنی در هنگام گشت زنی در مقابل بیمارستان آتیه به مرد جوانی که در حال جابجایی یک گونی بود؛ مشکوک و برای بررسی به وی نزدیک شدند.

وی افزود: متهم که مردی حدودا ۲۵ ساله بود با دیدن ماموران دستپاچه شد و در بازرسی از گونی همراه وی تعدادی از وسایل داخل خودرو از قبیل جک، آچار چرخ، انبردست و پیچ گوشتی کشف شد.

سرهنگ قویمی بیان داشت: ماموران که با توضیحات متناقض متهم کاملا به وی مشکوک شده بودند مرد جوان را برای بررسی سوابق و تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

وی افزود: در مقر انتظامی متهم تحت بازجویی فنی و پلیسی قرار گرفت و سرانجام لب به اعتراف گشود و در اعترافاتش اقرار کرد که وسایلی که همراه وی است مربوط به یکدستگاه سواری پراید است که وی دو روز قبل از خیابان شهدا همدان سرقت کرده و در حال حاضر نیز خودرو در جلوی درب منزل یکی از اقوامش در شهرک مدنی پارک شده است.

سرهنگ قویمی گفت: ماموران که با بررسی سوابق خودروهای سرقتی چند روز گذشته متوجه صحت اعتراف متهم مبنی بر سرقت پراید شده بودند با مراجعه به آدرس اعلامی توسط فرد سارق توانستند پراید سرقت شده را کشف و به کلانتری انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه خودروی کشف شده تحویل مالباخته، گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهم با دستور قضایی برای بررسی تخصصی تر جرایم تحویل دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی همدان شد.

انتهای پیام/ د

دستگیری سارق خودرو در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.