نظامیان بریتانیایی مستقر در افغانستان از اینکه هر کدام مبلغ یک پوند برای تجلیل از کریسمس بدست آورده اند ابراز نارضایتی نمودند.

نارضایتی نظامیان بریتانیایی در افغانستان از هدایای کریسمسبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، نظامیان بریتانیایی مستقر در افغانستان از اینکه هر کدام مبلغ یک پوند برای تجلیل از کریسمس بدست آورده اند ابراز نارضایتی نمودند.

اسپوتنیک به نقل از رسانه های انگلیسی اعلام کرد که برای ۵۰۰ نظامی بریتانیایی جهت تجلیل از جشن کریسمس حدود ۵۰۰ پوند اختصاص داده شده است، در حالی که نظامیان آمریکایی جشن بزرگی برگزار نمودند. علاوه بر این، واشنگتن به نظامیان آمریکایی در افغانستان هشت درخت کریسمس، تعداد زیاد بوقلمون، وسایل تزئینی، هدایا و نمایش سینمایی فیلم «جنگ ستارگان» فرستاده است.

یکی از افسران بریتانیایی در کابل گفت: «تفاوت میان برخورد آمریکایی و بریتانیایی خیلی بزرگ است. اردوی ما مثل اردوی آمریکا پول ندارد، اما دیده می‌شود که حتی دانمارکی‌ها و مغول‌ها برای نظامیان شان بیشتر پول مصرف می‌کنند.»

یک نظامی دیگر بریتانیایی گفته است که با پولی که لندن فرستاده است، حتی قهوه نمی‌توان خرید. وی افزود: «آمریکایی‌ها حتی برای تغذیه گربه های پایگاه هایشان پول بیشتری می فرستند.»

گفتنی است که بریتانیا در ماه می سال جاری میلادی برای افزایش نیروهای این کشور در چارچوب عملیات «حمایت قاطع» ناتو در افغانستان، اعلام آمادگی نمود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.