مردم تخلف‌های کارکنان دفاتر پیشخوان خدمات دولت را به دفتر فناوری اطلاعات استانداری کهگیلویه وبویراحمد گزارش دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرکل دفترفناوری اطلاعات استانداری گفت:مردم تخلف، کم کاری، سهل انگاری و رعایت نشدن حقوق شهروندی توسط مسئولان و کارکنان دفاتر پیشخوان خدمات دولت را به این نهاد تخصصی و نظارتی گزارش دهند.

عباس رسولی امیری آباد با بیان اینکه شکایت و درخواست مردم در کمترین زمان ممکن بررسی می‌شود افزود: بیش از ۹۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان در بخش‌های مختلف مجوز فعالیت دریافت کرده اند که ۶ مورد از آن‌ها غیرفعال است.

رسولی ادامه داد: ایجاد دفاتر پیشخوان خدمات دولت با هدف حرکت به سوی دولت الکترونیک، جلوگیری از موازی کاری ، کاهش فساد اقتصادی و اداری و تسهیل ارائه خدمات الکترونیک به مردم ایجاد شده است.

وی تعطیلی و پلمپ به صورت کوتاه مدت و یا بلند مدت، معرفی به حوزه قضایی و جریمه نقدی از ۲۰۰ تا ۶۰۰ میلیون ریال را از جمله مجازات‌های تعیین شده و قانونی برای دفاتر متخلف عنوان کرد.

رسولی با بیان اینکه برخی تخلف‌ها از برخی دفاتر پیشخوان دولت در استان گزارش شده است ادامه داد:دفاتر پیشخوان نقش به سزایی در تسهیل و تسریع خدمات عمومی دولت در زمینه پست، پست بانک، مخابرات، آب، برق، گاز، خدمات ارتباطات و ثبت احوال و بیمه ایفا می‌کنند.

دستگاه اصلی صادرکننده مجوز دفاتر پیشخوان خدمات دولت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی) است.

انتهای پیام/غ

ارائه گزارش  تخلف‌های کارکنان دفاتر پیشخوان خدمات دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.