مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: دفتر نمایندگی موسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا (س) تهران به‌ منظور تسهیل در خدمات این موسسه به نیازمندان در استان راه اندازی شد.

راه اندازی موسسه خیریه حضرت زهرا (س) تهران در ایلام

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ضیاء رضایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام در نشست همکاری تعاملی بین مدیران کمیته امداد استان ایلام و مدیر موسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا (س) تهران بیان کرد: این موسسه بیش از هشت سال است در مناطق محروم استان ایلام در حال خدمت‌ رسانی به نیازمندان است و اکنون با راه‌اندازی نمایندگی این دفتر در ایلام خدمات بیشتری به نیازمندان ارائه می شود.

وی اظهارکرد: این موسسه سال های گذشته در زمینه ساخت مسکن برای نیازمندان، پرداخت کمک ‌هزینه خرید جهیزیه و تهیه کالاهای موردنیاز مددجویان همکاری‌های خوبی با این نهاد داشته است.

رضایی بهره‌گیری از کمک ‌های خیران و مؤسسات خیریه در دستگیری از نیازمندان را از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد عنوان کرد و افزود: کمیته امداد در این زمینه دست همه نیکوکاران و خیران را به گرمی می‌فشارد.

مدیر موسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا (س) تهران نیز در این نشست عنوان کرد: تاکنون 145 واحد مسکونی با همکاری موسسه خیریه حضرت زهرا(س) تهران و کمیته امداد ایلام استان ایلام برای مددجویان فاقد مسکن و نیازمندان مناطق محروم با اعتبار 2 میلیارد و 900 میلیون ریال ساخته شده است.

حسن کافی ادامه داد: این واحدها در مناطق محروم هلیلان، زرین‌آباد و دره شهر استان ایلام ساخته‌شده اند.

وی اضافه کرد: این موسسه خیریه علاوه بر این کمک ‌ها، تهیه جهیزیه برای زوج های مددجو، سرپرستی از ایتام، راه‌اندازی طرح‌های اشتغالزایی، تهیه مواد غذایی همچنین تهیه آبگرمکن گازی به تعداد 115 دستگاه برای نیازمندان این استان را در کارنامه خود دارد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح‌های اشتغالزایی در این استان توانمندسازی و خوداتکایی مددجویان است، یادآورشد: در این زمینه حتی با پرداخت تسهیلات 600 میلیون ریالی نیز قادر به ایجاد شغل در این استان شده ایم.

کافی اعلام کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه تهیه 20 مورد جهیزیه به ارزش 340 میلیون ریال و کمک به تکمیل یک مجتمع مسکونی 6 واحدی برای مددجویان شهر ایلام به ارزش 600 میلیون ریال و مشارکت در ساخت سه واحد مسکونی برای نیازمندان شهرستان ایوان از دیگر خدمات این موسسه به مددجویان این استان خواهد بود.

انتهای پیام/ د

خدمات رسانی به نیازمندان مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.