رئیس کمیته فنی بررسی طرح های اولویت دار سرمایه گذاری و اشتغالزایی رودان گفت: هشت طرح در بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات در این شهرستان تصویب شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،اسماعیل ناصح رئیس کمیته فنی بررسی طرح های اولویت دار سرمایه گذاری و اشتغالزایی رودان گفت:  هشت طرح با سرمایه گذاری510 میلیارد ریال در بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات در این شهرستان تصویب شد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های شهرستان در بخش های کشاورزی، صنعت، گردشگری و خدماتی، پنج طرح در بخش کشاورزی، 2 طرح در بخش صنعت و یک طرح در بخش خدمات با سرمایه گذاری 510 میلیارد ریالی تصویب شد.

رئیس کمیته فنی بررسی طرح های اولویت دار سرمایه گذاری و اشتغالزایی رودان گفت: با تصویب این طرح های پیش بینی می شود 320 فرصت شغلی جدید ایجاد شود.

اسماعیل ناصح افزود: سه طرح احداث گلخانه کشت محصولات سبزی و صیفی، یک طرح کشت گلخانه ای هیدروپونیک به مساحت 24 هکتار، یک طرح پرواربندی گوسفند، دو طرح کشت و صنعت و یک طرح ساخت سیلوی گندم بررسی و به تصویب اعضای کمیته رسید.

وی گفت: اعتبار لازم برای اجرای این طرح ها از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی وقانون بودجه سال 96 کشور تامین شده است.

ناصح افزود: طرح های تصویب شده از سوی کمیته، برای بررسی و تصویب نهایی، در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان و ارسال به کارگروه تخصصی استان، ارائه و مطرح می شود.

انتهای پیام/ف

تصویب طرح های اشتغال زایی در رودان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.