مسئول زکات شهرستان اندیمشک گفت: از نهاد‌های فرهنگی مثل اداره اوقاف، تبلیغات، حوزه‌ها و شخص امام‌جمعه درخواست برای کمک برای فرهنگ‌سازی برای احیای فریضه زکات را داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام سید حمزه حسینی، مسئول زکات اندیمشک بیان داشت: با توجه به اهمیت بحث زکات امیدواریم بتوانیم با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان گامی بلند در احیای هرچه بیشتر این واجب برداریم.

وی افزود: امام‌جمعه شهرستان به عنوان رئیس ستاد، فرماندار به عنوان قائم مقام این ستاد و چند نهاد و عزیزان در مجموعه زکات به طور مستمر پیگیر امر زکات و فرهنگ‌سازی این واجب خواهند بود.

مسئول زکات اندیمشک تصریح کرد: با توجه به مسئولین متدین، خیرین و کشاورزان و دامداران معتقد به دنبال آگاه‌سازی هرچه بیشتر در جامعه برای افزایش میزان زکات خواهیم بود.

حجت‌الاسلام سید حمزه حسینی گفت: اندیمشک تجربه و آمار مناسبی در بحث پرداخت زکات دارد که امید است با اتحاد و همدلی همه مسئولین و روحانیون بتوانیم نقش خودمان را ایفا کنیم.

وی افزود: احادیث مختلفی در باب زکات از ائمه وجود دارد که نشان از اهمیت بالای این فریضه الهی را می‌رساند.

  مسئول زکات اندیمشک گفت: صداوسیما، سایر رسانه‌ها و مسئولین در مقایسه با سایر فرایض کمتر به این موضوع پرداخته‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه بیان کرد: از نهادهای فرهنگی مثل اداره اوقاف، تبلیغات، حوزه‌ها و شخص امام‌جمعه درخواست برای کمک برای فرهنگ‌سازی برای احیای فریضه زکات را داریم.

وی در پایان گفت: امیدواریم حضور امام‌جمعه در روستاها و بیان موضوع در خطبه‌های نماز جمعه و همچنین برگزاری همایش و پشتیبانی موجب  ایجاد انگیزه برای مردم و کشاورزان خواهد شد.

انتهای پیام/م

صدا وسیما و رسانه ها کمتر به بحث زکات پرداخته اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
درود بر شما خیلی عالیه