سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در نخستین روز از آغاز فعالیت رسمی خود با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

غبارروبی و گل افشانی قبور مطهر شهدا

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛احمد کرمی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در اولین روز از فعالیت رسمی خود در استانداری به همراه سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با حضور در گلزار شهدای ایلام، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

مدیرکل بنیاد در این آئین معنوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس، بیان کرد: خون شهیدان، باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شد، پس همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان برای آن به شهادت رسیده‌اند.

وی، تجدید میثاق با ارزش ها و آرمان های شهدا و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب و بستن پیوند ناگسستنی با ولایت را از وظایف دینی و آرمانی همه برشمرد و اظهار کرد: ما در اینجا با شهدا عهد می بندیم که به وظایفمان به نحو احسن عمل کنیم تا ایران اسلامی را بیش از پیش سرفراز نموده و پرچم پرافتخار کشورمان را بر فراز قله های علمی جهان به اهتزاز در آوریم.

رستمیان با اشاره به فداکاری و جانبازی‌های ایثارگران و شهدا افزود: همه ما مدیون فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران هستیم و بحث تکریم ایثارگران و رزمندگان از مهمترین برنامه‌های ما است.

مدیرکل بنیاد اضافه کرد: یکی از مهمترین ابزارهای مقابله با جنگ نرم دشمن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن شهدای جنگ تحمیلی به جوانان این مرز وبوم به عنوان الگو است.

سلیمان رستمیان ادامه داد: شهدا رفتند و به وظیفه خود عمل کردند و اکنون ما باید وظایف خودمان نسبت به شهدا را به‌خوبی ایفا کنیم، چراکه این انتظاری است که شهدا از ما دارند.

در این مراسم که با قرائت فاتحه و غبارروبی و گل افشانی قبور مطهر شهدا همراه بود کرمی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام اظهارکرد: شهدا حق بزرگی به گردن مسئولان دارند و آنچه که امروز عزت و افتخار داریم مرهون خون شهدا است.

وی با اشاره به اینکه گلزار شهدای ایلام محلی بسیار معنوی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی در محضر شهدا است یادآورشد: شهدا بر اعمال و رفتار ما ناظر بوده و در مسئولیت‌ها باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که مدیون خون شهدا نباشیم.

انتهای پیام/ د

غبارروبی قبور مطهر شهدا در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.