مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: نهم دیماه روز شکوه و عظمت مردم ایران اسلامی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره مورد حمایت مردم ولایتمدار بوده است واین وفاداری تاکنون ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه به برکت نعمت عظیم ولایت مردم ونظام ما در همه عرصه‌ها پیروز از میدان خارج شده‌اند، افزود: این موفقیت‌ها درسایه اتحاد وهمدلی به دست آمده است که برای ما بالاترین نعمت است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان  یادآور شد: میان دشمنان نظام و اسلام نیز هیچگاه دست از توطئه و خدعه علیه مردم حق مدار وعدالت طلب ایران اسلامی برنداشته و برنخواهند داشت.

کرمی با اشاره به اتفاقات سال 88 اضافه کرد: این داستان در سال ۸۸ تکرار شد و افرادی بی بصیرت و نادان دل به وعده دشمن سپردند و با همراهی استکبار و دشمنان مردم دست به توطئه بزرگ زدند و به مردم و خون شهدا خیانت کردند تا شاید به مطامع دنیوی خود برسند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: عده‌ای خود شیفته با بی‌اعتنایی به قانون ورای مردم که خود سال‌ها به همین پشتوانه در مناصب قرار گرفته بودند در ساحت شیطان قرار گرفتند وبا طاغوت همصدا شدند،  اما به نازیم به قدرت ولایت، به قدرت مردم و به نازیم به ایمان مردم.

 

کرمی افزود: مردم با عزمی جزم وقدم‌هایی استوار بار دیگر در نهم دیماه ۸۸ زیر پرچم ولایت قرار گرفتند وتمام فتنه‌ها را خنثی کردند تا دلدادگی و وفاداری خود را به رهبری و آرمان‌های امام و شهدا نشان دادند و مانند سیل خروشان تمام خس وخاشاک را به کناره‌ای زدند و روز میثاق با ولایت را رقم زدند.

وی اعلام کرد: در این روز خدایی مردم قهرمان وصبور ایران اسلامی نشان دادند همانند گذشته از آرمان‌های حضرت روح الله و امام خامنه‌ای عزیز با افتخار دفاع می‌کنند و خون خود را نثار آن خواهند کرد.

کرمی اظهار کرد: امروز ملت با ندای رهبری عظیم‌الشان با امید به سوی قله‌های افتخار در حرکت است و به فضل خدای متعال به پیروزی‌های بزرگ خواهد رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان گفت: دشمنان ما بدانند این مردم روز به روز با ایمان مستحکم‌تر و با اقتدار زیر پرچم اسلام و ولایت به راه خود ادامه می‌دهد و دست هر توطئه‌گر وفتنه‌گری را قطع خواهد کرد.

انتهای پیام/ د م

نهم دیماه 88 روز میثاق مردم با ولایت بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.