سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مبلغ پیشنهادی باشگاه الغرافه قطر برای باشگاه و طارمی خوب نیست.

برانکو: مبلغ پیشنهادی باشگاه قطری به درد طارمی و پرسپولیس نمی خوردبه گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز درباره پیشنهاد یک تیم قطری به طارمی اظهار کرد: مسئولان باشگاه هنوز این پیشنهاد را اعلام نکردند اما مبلغی که شنیدم برای باشگاه و طارمی خوب نیست.

فولاد بزرگترین پدیده لیگ برتر است 

او درباره اینکه تیمش در نیمه دوم بازی با فولاد خوزستان عملکرد خوبی نداشت، بیان کرد: موافق این موضوع هستم. بازی سختی برابر فولاد داشتیم و نیمه دوم نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. البته نمی دانم چرا شما فولاد را دستکم می گیرید؟ این تیم در رده سوم قرار دارد و بزرگترین پدیده لیگ برتر است.

ما همواره نمی توانیم عالی بازی کنیم 

برانکو تصریح کرد: تیم فولاد خوزستان با مشکلات زیادی لیگ را آغاز کرد اما به تدریج وضعیتش بهتر شد. طبیعی است که فولاد در ورزشگاه خانگی خود با تمام توان خود وارد زمین مسابقه شود. همچنین ما همواره نمی توانیم عالی بازی کنیم. البته نمی خواهم بازی ضعیف خود را توجیه کنم اما چهار روز قبل برابر صنعت نفت آبادان 120 دقیقه بازی کردیم. بازی با فولاد در اهواز سخت است و فولاد و سپاهان در ده سال اخیر قهرمانی زیادی کسب کردند.

تیم منچستر یونایتد در دقایق پایانی از حریفش شکست خورد 

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: تیم منچستر یونایتد هم در دقیقه آخر با یک نفر بیشتر برابر حریف خود شکست خورد. ما با کسب یک امتیاز توانستیم فاصله خود را با تیم دوم جدول زیاد کنیم. تنها تیمی بودیم که زمان کافی برای ریکاوری نداشتیم.

او درباره اینکه پرسپولیس در دقایق پایانی گل دریافت می کند، تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد و تیم ما به طور معمول در دقایق پایانی گل می زند. به هر حال نیاز نیست برای از دست دادن سه امتیاز بازی غمگین باشیم و درست هم نیست که بگوییم تیم ما بد بازی کرد.

برانکو درباره اینکه لیگ قهرمانان آسیا به زودی شروع می شود و باید پرسپولیس در لیگ امتیاز جمع کند تا به مشکل برنخورد، بیان کرد: ما قصد داریم که امتیاز کامل بازی ها را بدست آوریم و برای پیروزی به زمین مسابقات می رویم اما بازیکنان ما خسته هستند و در نهایت نتوانستند بازی را پیروز شوند. هم اکنون برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار