سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دیدار با پرسپولیس یکی از بهترین مسابقات لیگ بود و هر چند روی یک اتفاق گل خوردیم.

سید اکبر پورموسوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران گفت: دیدار بسیار جذابی بود و خدا را شکر فوتبال خوبی را ارائه دادیم. کسب یک امتیاز بهتر از باخت است و هر 2 تیم فوتبال سرعتی را ارائه دادند. بازی با پرسپولیس یکی از بهترین مسابقات لیگ بود و هر چند روی یک اتفاق گل خوردیم که فکر می کنم خطا بود اما به سرعت به بازی برگشتیم و موقعیت های زیادی داشتیم که خوشبختانه زهیوی یکی از آنها را به گل تبدیل کرد و سبب کسب یک امتیاز شد.

او افزود: منشا روی حامد لک خطا کرد اما به تصمیم داور احترام می گذاریم و اگر موفق نمی شدیم یک امتیاز را کسب کنیم، به طور قطع فوتبال روی بدشانسی اش را به ما نشان می داد. پرسپولیس یکی از بهترین تیم های آسیاست و تیم ما بازی خوبی مقابل این تیم به نمایش گذاشت که جای خوشحالی دارد. امیدوارم روند خوبمان  را در لیگ ادامه دهیم و بتوانیم موفق شویم.

پورموسوی ادامه داد: بازیکنان تیم به یک خودباوری بزرگی دست یافتند و به هیچ وجه به شکست فکر نمی کنند. هفته به هفته درحال پیشرفت هستیم و  امیدوارم بهتر شویم اما در هر شرایطی از دست دادن 2 امتیاز آزار دهنده است. متاسفانه پس از دریافت گل، بازیکنان 7-8 دقیقه ای در شوک بودند اما با گذشت زمان به بازی مسلط شدند و توانستند گل خورده را جبران کنند. نیمه دوم به طور کامل سوار بازی بودیم و از عملکرد کلی بازیکنان راضی هستم.

سرمربی فولاد در مورد عملکرد بیت سعید خاطرنشان کرد: بیت‌ سعید خیلی با انگیزه وارد زمین شد و نشان داد که در ادامه فصل می تواند به ما کمک کند. بازیکنان در چند روز گذشته با بیت سعید رابطه خوبی داشتند و از او استقبال خوبی کردند. امیدوارم بیت سعید مانند همیشه باشد و مطمئنم که حسن می‌تواند عملکرد نیم‌فصل اولش را در تیم ما جبران کند.

او در مورد اعتراض مبعلی گفت: من پس از پایان بازی متوجه رفتار ایمان مبعلی شدم و کمیته انضباطی درباره این بازیکن تصمیم می گیرد.

سرمربی سابق استقلال خوزستان درباره جذب بازیکنان مدنظرش در نیم فصل اظهار کرد: یک مدافع رومانیایی به ما معرفی شده و قرار است در تمرینات شرکت کند تا عملکرد فنی او را ببینیم. اگر این بازیکن کیفیت خوبی داشته باشد به طور قطع او را جذب می کنیم. متاسفانه در چند روز گذشته مطرح شده بود که حقدوست قرار است به فولاد بیاید که این موضوع را تکذیب می کنم چرا که شایعه بی اساسی بوده است.

انتهای پیام/

اظهارات پورموسوی درباره فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار